افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت رسول اصفهان( قالی سلیمان )

 

* طی مراسمی با حضور دکتر اخوان مدیرکل فنی حرفه ای استان اصفهان و چند تن از معاونین این اداره کل مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان با هدف مهارت سنجی و رشد و توسعه نیروی انسانی آغاز به فعالیت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان:در حاشیه افتتاح این مرکز دکتر آرش اخوان طبسی مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به نقش و اهمیت آموزش در رشد و بهره وری نیروی انسانی گفت:مهمترین موفقیت هر مجموعه ای توجه به نیروی انسانی و بالا بردن سطح مهارت و کارایی است که خوشبختانه شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان به عنوان برند بزرگ شناخته شده در صنعت فرش پیشرو در مباحث آموزشی و مهارت سنجی کارکنان خود بوده و هست. 

وی با بیان اینکه آموزش جزو نیازهای اصلی هر مجموعه میباشد ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این مرکز نیازهای آموزشی و مهارتی سخت و نرم شرکت رسول اصفهان برآورده گردد.

دکتر اخوان با اشاره به نظام آموزش مشاغل و صلاحیت حرفه ای گفت: نظام صلاحیت حرفه ای در جهت رشد و توسعه نیروی انسانی و کسب مهارت‌های فردی در حوزه های مختلف هر مجموعه انجام میگردد که امیدواریم با تفاهم نامه همکاری فی مابین بتوانیم نسبت به عملیاتی کردن هر چه بهتر این نظام ارزشمند آموزشی کوشا باشیم.

حاج علی کاردانپور مدیر کارخانه نیز در این مراسم به نقش و اهمیت منابع انسانی اشاره کرد و گفت:کارخانه رسول اصفهان قالی سلیمان مجهز به دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا در زمینه ریسندگی و بافندگی می باشد و این کارخانه با ۸۰۰ نفر پرسنل مستقیم جزو چند برند بزرگ صنعت فرش می باشد.وی منابع انسانی و آموزش را از اولویت های مدیریت در این شرکت عنوان کرد و ادامه داد:با توجه به نیازهای این شرکت و جذب ماهانه نیروهای جدید بحث آموزش از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدواریم با افتتاح این مرکز شاهد افزایش کارایی و بهره وری بیش از پیش در بخش‌های مختلف و فنی باشیم.

گفتنی است در آخر این مراسم پروانه فعالیت مرکز کارآموزی بین کارگاهی از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان به شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان اهدا شد.