رونمایی از بزرگترین فرش ماشینی جهان بافته شده در قالی سلیمان

مدیر صادرات شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش ماشینی غرب آسیا ، در آیین رونمایی از این فرش نفیس و چشم نواز گفت: این فرش به مساحت 700 مترمربع و باتراکم 3600 به سفارش کشور عمان طراحی و تولید شده است.

جناب آقای نوید منزوی زاده با اشاره به اینکه طراحی این فرش 50 روز و بافت و تکمیل آن 30 روز زمان برده است افزود :این فرش بی نظیربا یک میلیارد و 10 میلیون گره بافته شده است.

وی با بیان اینکه وزن این فرش دو تن است گفت: بزرگترین مسجد شهر صلاله عمان با این فرش نفیس مفروش می شود.

مدیر صادرات بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش ماشینی ایران افزود: نقشه این فرش اسلیمی و با رنگهای متنوع و طرح صفویه یاد آور تاریخ و تمدن کهن نصف جهان است.

منزوی زاده با اشاره به اینکه این شرکت با ابتکار عمل و خلاقیت و نوآوری در تولید محصول ، حضور در بازار جهانی را حفظ کرده است گفت: 30 کشور دنیا از جمله کشورهای سوئد ، انگلیس ، روسیه ، کانادا ، امارات ، عمان ، کره جنوبی ، قطر ، سنگاپور و اندونزی مشتریان فرشهای نفیس این شرکت هستند.

شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان )با بهره گیری از برترین دستگاههای روز جهان و ارتباط با دانشگاه و نخبگان توانسته زمینه اشتغال هزار کارگر ماهر و متخصص را فراهم کند.