آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه دستگاه ۱۵۰۰ شانه قالی سلیمان با حضور دکتر فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران

 

طی مراسمی با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران و هیأت همراه از پروژه دستگاه ۱۵۰۰ وندویل بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان در این مراسم دکتر فرزین ضمن بازدید از مراحل تولید شرکت رسول اصفهان گفت: به جرات می‌توان گفت وقتی کارخانه هایی همچون قالی سلیمان را می‌بینیم که اینقدر توانمند و تاثیر گذار در اقتصاد کشور هستند بر خود می بالیم که توانسته ایم منابع مالی کشور را در جهت تولید اختصاص دهیم.

وی شرکت رسول اصفهان را دارای بروز ترین و بهترین دستگاه‌های تجهیز شده دانست و ادامه داد: از اینکه قالی سلیمان با کیفیت ترین محصولات را به بازار ارائه می‌نماید مورد تحسین است.

مدیرعامل بانک ملی ایران ابراز امیدواری کرد که همه واحدهای تولیدی نهایت همکاری را با نظام بانکی داشته باشند و در جهت توسعه اقتصاد و تولید تلاش کنند.

حاج غلامرضا منزوی زاده رئیس هیات مدیره شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه همیشه بهترین کارشناسان و مدیران در بنگاه اقتصادی کشور از بانک ملی هستند گفت: اگر امروز قالی سلیمان در جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور و بین المللی است از حمایت‌های مالی نظام بانکی کشور به خصوص بانک ملی ایران است.

وی به اقدامات بزرگ شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان اشاره کرد و گفت:ای شرکت در کنار فعالیت‌های بزرگ تولیدی و به روز رسانی دستگاه‌ها در زمینه مسولیت اجتماعی نیز اقدامات تاثیرگذاری در جامعه داشته است که در آینده نزدیک به اطلاع مردم عزیز و مشتريان وفادار خواهد رسید.

رئیس هیات مدیره شرکت رسول اصفهان قالی سلیمان ابراز امیدواری نمود که همانند ۴۰ سال گذشته با ارائه کالاهای با کیفیت به مشتریان در رشد و تعالی محصول ایرانی حرکت کرده و برند ایران را چه از لحاظ کیفی و اقتصادی به خوبی به دنیا معرفی نماییم.

گفتنی است طی مراسمی دستگاه ۱۵۰۰ شانه وندویل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این دستگاه با عرض ۴ متر با پیشرفته ترین امکانات روز دنیا با مشارکت و تامین مالی بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.

تولید این دستگاه سالانه یکصد هزار متر مربع می باشد.